Day Four : 10 Things You Want To Say To One Person

ASSALAMUALAIKUM

Day 4 : wowww, I never thought I could be here. Finally i'm hereonly stayed eight days, and I hope you can be patient yoo :>
now let's begin!



Day Four : 10 Things You Want To Say To One Person


1. Saya sayang awak.


2. Tolong jangan pergi dari hidup saya.


3. Saya tersangat memerlukan awak.


4. Saya ingin hidup gembira dengan awak.


5. Tolong jangan berubah hati.


6. Awak FAKE.


7. Saya rasa awak dah buleh pergi mati, amboi biadap :D


8. Saya benci tengok muka awak hari-hari :P


9. Awak tak perlu nak berlagak cantik.


10. WARNING! Jangan buat saya tertunggu-tunggu.


Puas hati aku,
apa kau terasa?
so what!

HAPPY NEW YEAR 2012
WELCOME SCHOOL :)
tak lama lagi sekolah dh bukak,
amacam,
baju sekolah dah beli?
kasut dah beli?
Beress?
kalau semua dah beres,
now sediakan mental & fizikal,
mendengar letean cikgu hari-hari,
hikhik, kbai.