WELCOME 2012

ASSALAMUALAIKUM.



SELAMAT DATANG 2012,
ayah kenapa kita tak pergi KL tengok bunga api?
dah lama tak tengok bunga api,
asyik duduk rumah tengok budak keling main bunga api pop pop,
tak mencabar langusng lhh.

Tahun depan adik nak tengok buleh?
tahun depan adik dah 18tahun kan,
dah ada lesen kereta *cewahhh

Tahun yang paling dibenci 2012.
kena amik SPM!
hotak awak,
saya taknak amik,
saya takot gagal,
kang heboh lhh nak suruh kawin semua,
kenot kenottt!



Gambar nih tak ada kena mengena dengan aku,
aku tak kenal sapa pegang nombor2, nombor1 & nombor0
sebab aku langsung tidak menjejakkan kaki di I-city pada malam tahun baru,
hanya duduk di hadapan tv,
itu sahaja yang mampu aku lakukan!

Tutup cerita pasal tahun baru,
menyakitkan hati melihat senyuman mereka,
emo lebih lah kau nih fieka!
kbai




Last picture,
kbai again,
hikhik