Day Three : 10 Thing You Hate (or Don't Like)

Assalamualaikum & good afternoon.



Hari ketiga sudah menunjukkan taringnya,
hari ini tiba lhh masanya untuk I HATE YOU!
ohh yeahhh ohhh yeahhhhhh :>


10 Thing You Hate ( or Don't Like )

1. HATE the smoke man! tolong jangan bazirkan duit kau untuk beli benda haram tuh, kalau berguna untuk kesihatan takpe lhh sikit! nie untuk kau senang kau masuk kubur, TAK COOL langsung.

2. Mengarah. jangan berani nak arah aku buat itu buad ini, memang haram jadah aku takkan buad.

3. Tengking. sekali kau tengking aku, sah kau akan kena stok maki aku setahun!

4. Tak suka dengan orang yang tak faham dengan adat meminjam, dah pandai pinjam pandai lhh pulang! tak perlu nak buad hak milik kekal.

5. Tak suka budak baru. nanti dia akan rampas semua sahabat aku, kenot kenot.

6. Tak suka dengan perempuan FAKE. depan laki bukan main ayu lagi, tapi belakang laki, nauzubillah, Please be your self girl.

7. Tak suka dengan orang suka bersiul.

8. Tak suka dengan orang yang biadap dengan orang tua.

9. Tak suka dengan perempuan yang terlalu obses dengan lelaki

10. Lastly, tak suka dengan orang yang suka mengangu hubungan dengan orang lain, akan ku sepak terajang mu, hikhik