PUTERI NUR SYAZREEN MD.ZAHARI

ASSALAMUALAIKUM.




hoi, tolong jaga baju tuh baik baik taww, jangan buat kain buruk pulokkk!
nanti saya belasah awak.



awak kenal siapa dia?
dia lhh sang puteri jelita yang turun dari kayangan,
kita sayang sangat dengan dia,
dia nih bestie kita,
kami rapat sangat masa kitaorang Form3,
jauh lebih rapat dengan sialya durjana,
dengan sang puteri buleh peluk peluk,
sampai ada orang cakap kami lesbo,
tapi kami kesah apa,
kami tahu apa yang halal & haram.

Kau tahu puteri,
aku TERHARU sangat bila kau sanggup post pasal aku dekat blog kau
yang dah buleh buat karangan 350patah perkataan,
walaupun aku semak nak baca panjang panjang,
tapi aku gagahkan juga,
for what?
for you!

Mungkin kau terasa bila aku rapat sangat dengan sialya durjana,
tapi kau harus tahu,
sahabat kedua yang aku paling rapat ialah kau
PUTERI NUR SYAZREEN.
tangga pertama tetap siainaui atirah!
sebab aku dah kawan dengan dia sejak sekolah rendah lagi,
tapi antara kau dengan aku,
engkau lhh yang paling rapat dengan dia.



tapi aku tak kesah pun,
sebab aina tak pernah berkira dengan aku,
dia layan aku sama jee dengan dia layan kau,
jadi kita berkongsi orang yang sama yee.




aku jeles tengok semua gmabar kau dengan orang lain,
sebab gambar aku dengan kau sikit jee kau tahu!
entah wujud entah tidak!


NOW!



aku dah mula rapat dengan sialya durjana,
aku pun tak tahu macam mana aku buleh rapat dengan dia,
mungkin kerana kami sama gemok :P
tapi serius aku suka sangat kawan dengan kau sialya!
rahsia kau rahsia aku,
duit kau duit aku,
baju kau baju aku,
seluar kau selaur aku,
semua kau punya lhh,
mesti menjadi milik aku,
mungkin itu menunjukkan kita ada keserasian,
kemuangkinan besar.
so sekarang aku iktirafkan kau sialya durjana
sebagai sahabat paling rapat aku yang ke-3,
kau terharu tak?

Tutup cerita pasal alya,
kembali kepada syazreen.
mulai hari ini,
kita sama sama baiki hubungan kita yoo,
lupa kisah lama,
bukak buku baru,
sekarang dah nak masuk tahun 2012,
sama sama dah besarkan,
dah buleh fikir mana baik mana burukkan,
so gunakan akal fikiran kita
untuk mereliasasikan impian kita *cewahhh
insyaallah hubungan kita akan baik seperti sediakala.
AMIN.

Dah panjang lebar aku cerita pasal kau,
the ending is ILOVEYOUUUU PUTERI NUR SYAZREEN <3
kbai.