Day Two : 10 Things You Love

ASSALAMUALAIKUM.



hari kedua,
ini aku jujur,
buat satu demi satu,
tak macam sialya durjana,
pembohong,
kau dah buleh terjun bangunan sekarang nih,
amboi ganasss!

Lupakan sialya durjana,
sekarang tumpukan perhatian kepada misi kau wahai syafika,
renug renugkan -,-


10 Things You Love.

1.         I love my self, do you love it? of course lah kan :>


2.        I love my family including my cousin even tak pernah

            bertegur sapa :3

3.         falling in love with my bantal busuk, tak buleh tidur tanpa dia  
            *FAKTA                   


4.     cintakan kekayaan, tapi aku tak kaya pun, kaya mengepau orang      

            adalah, hikhik


5.        love music, serious tak buleh belajar tanpa music *FAKTA LAGI


6.        telefon bimbit peribadi, cewahhhh =='


7.        jam tangan warna biru pekat, walaupun murah tapi aku sayang dia,
           sebab jam tuh sepesen dengan semua jam kawan aku <3    


8.        ALL MY FRIENDS, tanpa mereka, terkontang kanting lhh hidup ini
          *JUJUR


9.        hadiah pemberian orang tersayang, walaupun sialya durjana hanya
           memberikan surat khabar, tapi aku tetap menyimpannya, kau terharu
           tk yaa?


10.      Lastly, baju uniform sekolah, tahun nih last skolh yoo! tahun depan
           jangan harap nak beli dah, yeahhhhhhh :D 




yahooooo,
dengan kejujuran yang ada,
akhirnya aku habiskan jugakkkkkk :>
esok kito sambong balek yooooo,
tak sabar nak tgu hari esok &
tak sabar nak habiskan benda nih,
siaina & sisyakirah semua dah banyak,
aku jee baru sejemput,
hikhik,
tapi kita slow sloww yee,
jgn tiru macam sialya durjana tuh,
penipu *fakta!
har har harr
kbai.