many post in the same time

Assalamualaikum


Tersangat kejam kalau aku buat dekat kau macam nih
tapi apakan daya, aku juga manusia punya hati dan perasaan
mungkin kenagan ini membuatkan aku lebih dewasa.




 


(sumber:blogalya)


Selamat Hari Guru
    Seperti kata adik-adik kita, Hari guru tahun nih paling awesome! Egkau nampak memang awesome dik, tapi sebenarnya nak buat benda nih terlalu 
ramai yang koyak, termasuk aina, hihi. Bagi aku yang paling awesome nyorok dekat koridor konon eh nak kejutan, tapi tak nampak macam kejutan langsung, yelah
tiap tiap tahun 
guna suprised yang sama jeh, cikgu pun dah tahu tapi buat-buat tak
tahu jeh. Adik 
batch96 tahun depan jangan buat macam kami, guna plan lain pulak,
tapi yang penting 
jangan koyak, hihi




 Perkampungan Ilmu
 Pengetua ohh pengetua, terimakasih kerana telah mencuri cuti kami selama
seminggu. 
Seriously macam takde function langsung buat benda nih, kalau diri
datang dengan 
terpaksa memang tak dapat apa-apa lah kan. Tambah pulak
masing masing bawak 
handphone yang cangihnya taknak kalah, memang online
je lah kerja mereka. 
Hari pertama, kedua dan ketiga macam tkde benda yang
berlaku, tapi masuk 
hari keempat, hampik kau hampir 80% budak 5UKM kena halau
keluar. Sebabnya pakai 
baju kelas, hishhh tu pun nak dijadikan isu. Tapi aku rasa
duduk luar sekolah lagi tenang 
dari duduk dalam sekolah. Hampir 4 kali aku tawaf
satu ttj, sampai acik jual nasi lemak
tuh pun pelik. Yang paling bestnya duduk dekat
sekolah nih dapat makan percuma, 
pengetua ohh pengetua boleh tak lepas nih acik
kantin jadi staf, staf jadi acik kantin, 
kalau boleh hari hari saya nak makan dekat
sekolah, hihi


Gambar dua dari bawah nih memang aku tersanagat jeles
sebab aku dah balik time tuh, cisssss!


BBQ & Happy Birthday Abang Fadhul
 Happy Birthday Mohd Fadhullah Ishak. Cerita lama kita biar jadikannya kenangan
ye 
fadh. Now kita kawan ego kau tuh tolong buang sikit eh, hihi, bbq tahun nih
aku rasa 
bbq terakhir untuk kami. Yelah tahun depan masing masing dah keje,
kot yang pandai     
sikit dah pergi belajar, who knows right! Tahun depan komfem
masing masing busy 
kalah anak datuk. Paling kesian aina, 2 tahun tak dapat join kitaorg buat bbq, tkpe lah aina, nanti kita buat reunion 5UKM & 5USM okay. Jangan sedih sedih, ada jodoh kita berjumpa kembali.


Seseorang yang istimewa
bukanlah dia yang selalu ada di depan mata
bukan pula dia yang selalu ada disisi kita
tapi dia yang setia di hati dan
yang selalu mengigat kita di dalam doanya.


Andai aku telah melalukan kesalahan pada engkau tolong betulkan aku, andai aku sudah lupa akan diri aku, tolong lah ingatkan aku, andai aku telah mengabaikan engkau, tolong lah nasihati aku, agar aku tidak lupa orang disekeliling aku. 

Tolong jangan simpan dalam hati, kerana itu tidak mampu untuk menyelamatkan aku.
Jangan berhenti beri aku nasihat, kerana hati aku mungkin akan buta tanpa nasihat engkau.







If i stole your heart and you stole mine, wouldn't that
be the perfect crime?