Day Six : 10 Things You Can't Live Without

ASSALAMUALAIKUM.



Day Six : 10 Things You Can't Live Without

1. BUMI CIPTAAN ALLAH.kalau tkde bumi nih, mana aku nak dudukkn, takkan nak duduk dekat pluto pulak, for sure lhh tidak.


2. My parents, tiada mereka tiada lah duit, hikhik


3. Handphone, raja penghubung di perusuk dunia *wooot woott


4. Jam tangan, walaupun pergi kedai jee tapi aku tetap pakai jam, bukan untuk showoff, tapi mungkin sudah terbiasa :>


5. Botol air ke sekolah, kalau aku isi 500ml, 500ml juga lhh aku bawak balik ke rumah, hihi


6. Motosikal, kalau tkde lhh kuda bermotor tuh, jangan harap aku buleh pergi sekolah naik moto.


7. Makanan, punca utama aku slim sampai sekarang :P


8. Tanpa notebook dan internet, kalau tkde banda alah tuh, mungkin aku dah gila, kemungkinan besar.


9. Sahabat, aset penting di sekolah mahupun di luar sekolah.


10. Tak buleh hidup tanpa kasih sayang, kalau takda kasih sayang masti semua orang nak bunuh aku *tetiba


selesai sudah semuanya,lepas nih dah tak buleh nak online selalu dah,
mungkin akan post 1hari 4challenge,
har har har,
orang lain buleh main tipu takkan aku tak buleh main tipukan,
hihi

sekolah pun akan memulakan aktivitinya pada besok hari,
SPM pun akn menjelmakan dirinya pada akhir bulan11 nanti,
notebook dah tak buleh tengok,
exercise books sahaja yang buleh tengok,
so last word can i say,
kbai.