Day Five : 10 Wishes

ASSLAMAUALAIKUM.


10 wishes, I hope all my wishes come true, far from everything, away from danger, and I hope all quite beautiful.


day five: ten wishes


1. SPM 2012 9A, insyaallah, kalau dapat 6A pun buleh jgk.

2. Nak jadi pandai serta merta, malas nak belajar, tolong dan tolong tunaikan.

3.  I hope can bring my parents to MEKKAH, amin :)

 4. Nak belajar di luar negara, tidak mengikuti jejak langkah sesiapa, tetapi dengan azam ingin membanggakan ibu bapa *cewahhhhh

5. I hope i will be a
millionaire.

6. Nak bukak syarikat sendiri, bukan syarikat kecik, tapi syarikat besar yang tersegam indah di tengah kota raya *woot woooot

7. Nak suami hitam manis, tinggi dari aku, gentleman, pandai memujuk, tak panas baran sebab aku memang cepat melenting, hihi, harap sangat dapat jumpa dengan si dia <3

8. Saya harap nanti saya dapat anak kembar 2, bukan kembar siam, tapi kembar asing asing, kalau buleh nak lelaki, sebab lelaki kalau kembar handsome habih bangga mak, hihi

9. Saya taknak DSLR, saya taknak BLACBERRY, saya taknak semua barang teknologi terkini, saya hanya inginkan KASIH SAYANG MAMA & AYAH <3

10. TAKNAK PERGI PLKN TAHUN DEPAN,
 I hope my name is not on the list forever and ever.