Keberanian.

ASSALAMUALAIKUM.


walaupun gambar nih lebih kurang sama dengan kau Alya ZA
tapi tetap tak sama yee :>


Hari nih aku NURUL SYAFIKA MOHD KASSIM
ingin menyahut cabaran NUR SYAKIRA ISHAK.
ini pun atas desakan ALYA KIM'MAKKKSS
disebabkan mulut puaka dia terpaksa lhh aku
post benda malah nih
mulut kau mmg tak penah nak berhenti dari menyakitkan hati
orangkan
sampai hal kecik pun nak gaduh dengan aku.

Apa kau mengapu nih fieka
bukan pasal alya hendak kau ceritakan
tapi pasal 10-DAYS CHALLENGE.yang diperkenalkan oleh Syakirah Ishak
semua orang sudah menunjukkan keberanian masing masing
untuk menunjukkan aku nih tak lemah
so aku pun nak join lhh sekaki
bajet berperang jee nak berlemah bagai :P 


10-DAYS-CHALLENGE.
Day One : 10 Things About You 

Day Two : 10 Things You Love
Day Three : 10 Thing You Hate (or Don't Like)
Day Four : 10 Things You Want To Say To One Person
Day Five : 10 Wishes
Day Six : 10 Things You Can't Live Without
Day Seven : 10 Things You Want To Buy
Day Eight : 10 Pictures You Love

Day Nine : 10 Favourite Korean Idol/Drama/Tv Show (or etc.)
Day Ten : 10 Quotes or Phrase You Like

kau hingat kau hebat lhh dapat pergi konsert 2PM tuh?
ini lhh sipencabar aku
dia lhh yang perkenalkan  10-DAYS CHALLENGE di blognya.



Mulai hari esok,
aku akan memulakan operasi 
10-DAYS CHALLENGE

selama 10 hari
wait and see
kbai.