haram?

ASSALAMUALAIKUM


Rantai burung hantu haram?
dah tersebar luas cerita nih,
tapi baru sekarang aku nak post pasal benda alah nih,
ceritanya bermula daripada FREEMASON,
kenal
FREEMASON tak?
mereka ialah AL-DAJAL!
FREEMASON menyokong kuat AL-DAJAL kerana inginkan harta & nama.











sekarang nih dah ramai sangat pakai benda alah tuh,
nak berfesyen lhh bagai,
sanggup berhabis duit.

cuba korang baca nih

"Gerakan ini jelas nyata memperjuangkan kewujudan negara Israel dan Yahudi di bumi Palestin antara tahun 1940an dan 1970-an. Lantaran orang Islam bersikap anti-Freemason, anti-Semitisme dan anti-Zionisme. Ada yang mengaitkan Freemason dengan Dajjal yang akan hadir pada akhir zaman. Ini berdasarkan simbol Free Masonic yang dikenali "Satu Mata Melihat Semua" (All Seeing One Eye) dikatakan menyerupai Dajjal bermata satu."




aku bukan nak berlagak alim lhh,
sebenarya aku pun ada benda alah nih,
dah banyak kali aku pakai,
nak buang sayangg,
mungkin aku bagi orang lain kot.
bila keluar jee pasal benda nih,
tersentapp makkk!
rasa menyesal pun ada jugak,
habis RM15 aku beli benda haram nih!
bongokkkkkkkk!



cuba kau tengok,
dengan riang hatinya kami pakai benda alah tuh,
sambil tersenyum tanpa menpunyai rasa bersalah,
tapi sekarang nih rasa tersangat menyesal!
SELAMAT TINGGAL RANTAI BURUNG HANTU YANG DURJANA!