Day Nine : 10 Favourite Korean Idol/Drama/Tv Show (or etc.)

ASSALAMUALAIKUM.









Even aku tak terlalu OBSES pada K-POP seperti siainaui dan sisyakirah,
tapi aku tahu jugak lhh mengenai K-POP serba sedikit,
tidak seperti sialya kim'makkk,
langsung bodoh pasal K-POP,
hahaa

Cerita yang aku minat mungkin cerita lama,
tapi should i care?
hihi



10 Favourite Korean Idol/Drama/Tv Show (or etc.)

1. Boys over flower.

2. He's beautiful.

3. Full house.

4. Sorry, I LOVE YOU *romantik habis

5. Cinderella man.

6. Coofee prince.

7. Couple or trouble *sumpah kelakar :D

8. My fair lady.

9. Sassy girl *k-pop pertama yang aku layan

10. Three daddies with one mommy.

11. Winter sonata.

12. Wonderful life.


Kau tengok tuh,
penah aku bagi 12 tak selama nih,
tak pernahkn,
tapi kali nih,
punya excited aku bagi 12,
sebenarnya banyak lagi,
tapi aku dah lupa tajuk dia apa,
hihi
lepas nih aku nak tengok berapa juta sianlya kim'makkk buleh bagi,
ini baru challenge namo ee, hihi
kbia