Berombak rombak, berindu rindu.

ASSALAMUALAIKUM.


rabu, 7.12.2011
Ombak rindu.


Hai,
lama sudah kita tidak ketemu,
betapa malasnya aku untuk meng-update blog nih,
limtang pukang jadinya,
okayyy,
tutup pasal blog,
hari nih aku nak cerita pasal OST OMBAK RINDU
kononya sedih tuh,
2 kali aku tengok,
2 kali aki tak menagis,
apa motif mereka menangis aku pun tak tahu,
tkde lhh sedih mana,
tapi lawak ada lhh,
#yang nih aku tak tipu!


 


syera, tahun depan duduk sebelah aku taww, aku taknak orang lain, aku nak kau sorang aja!
First time pakai baju sama dengan kau, segan ada bangga pun ada, orang lain pun pelik jee pandang kita mokkk :P
tapi kita sweetkan.
aku tak tahu kenapa kita macam tak kenal dekat sana,
muka aku cacat kee?
atau korang yang sombong? mungkin.
pen merah pen biru,
you marah i love you <3


Ustazah, kami cinta kamu :*


ini lhh novel ombak rindu yang sebenarnya,
mama nanti kalau jumpa novel nih tolong belikan untuk adek yee,
teringin nak baca. kot ada lagi lhh


Lepas nih teman aku tngok cerita satu malam kubur berasap buleh?
nanti aku belaja tiket setiap sorang, BOHONG!
nanti kita gelak kuat kuat sampai semua orang
dalam wayang tuh menyirap dengan kita taww!

Tuhan tolong lembutkan hati dia,
untuk terimaku seadanya,
kerna ku tak sanggup,
kerna ku tak mampu,
hiudup tanpa dia disisiku .