Sahabat sehati sehidup semati

Kamu mmg baik, selalu sabar dengan saya, tak pernah merungut, selalu ada disisi saya, ILOVEYOUSOMUCH.

ALYA HANNINA ZAINAL ABIDIN,
dia ni lhh mulut main lepas, valume suara kalah mikrofon :P
NUR SHAFIQA NORAWI,
tak ada kau aman dunia, ihikkkk *gurau gurau :D
AINA ATIRAH AYUB
dia baik selalu tolong orang, suka lauhkan perasaan dekat dia,
sbb tuu aku sayang kau lebihh mokkk.

PUTERI NUR SYAZREEN MD. ZAHARI

dulu masa takda taranspot, suka suruh kakak dia hantar, 

kelemahan dia MAMA, kalau korang nak ugut dia, sebut jee nama MAMA,

gerenti dia tak berani.

ANIS SYAQIREEN JAMALUDDIN,
haa, ni dia atlet pedang, kau jangan main main dengan dia,
nanti dia bunuh kau, tak sempat nak mengucap.


SITI NURAZLIN ISMAIL,

aku tak tahu sifat sebenar dia apa,

setiap hari perangai bertukar tukar, takpa nanti selidik balek ee.
NUR AIN' SYAHIRAH ABDULLAH
kau baik tapi aku selalu ajar kau buat jahatkan,
ihikkk, MAAF!


Even korg sejahat & sekejam Ah Long, aku tetap sayang korg, teman pahit manis, tolong jangan hilang dari hidup aku.